Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Обмін та повернення

Повернення та обмін товару

Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994р № 172, продовольчі товари належної якості не підлягають обміну або поверненню.

Тому під час отримання продукції за присутності водія або курєра уважно перевіряйте відповідність вашого замовлення за кількістю та якістю! У разі виникнення питань, щодо якості товару, обов’язково зателефонуйте до нашого відділу продажу. Якщо при отриманні і огляді замовлення, є ознаки пошкодження товару, але не пошкоджена індивідуальна термоупаковка, що містить інформацію про товар, то таке замовлення одразу (і тільки) в день отримання ви має право повернути на обмін.

При отриманні посилки у відділенні перевізника «Нова Пошта» уважно огляньте посилку на цілісність пакування та цілісність товару.

Претензії, щодо пошкодження посилки відправник не приймає, оскільки всі посилки застраховані на 100% вартості товару і в разі виявлення пошкоджень перевізник повинен компенсувати вартість замовлення покупцеві.

Вгору